Готовий переклад Alpha Centauri — переклади без субтитрів / Alpha Centauri — переклади без субтитрів: Магнітосфера Землі (з російської)

Магнітосфера — це велетенська мильна бульбашка, яка огортає нашу планету та захищає її від згубного впливу Сонця.
Вона відбиває більшу частину сонячної речовини, що летить у нашу сторону зі швидкістю понад 1.5 мільйона кілометрів на годину.

Без магнітосфери, безперервний вплив сонячних частинок може позбавити Землю захисного шару, що захищає нас від ультрафіолетового випромінювання.

Очевидно, що без магнітного поля наша планета ніколи не стала б населеною.

Порівняємо Землю з Марсом — планетою, яка позбулася своєї магнітосфери близько 4.2 мільярдів років тому. Передбачається, що сонячний вітер забрав більшу частину Марсіанської атмосфери після того, як у червоної планети зникло магнітне поле.

У підсумку, як ми можемо спостерігати за допомогою супутників і марсоходів NASA, — Марс перетворився на пустелю без життя.

Землі пощастило більше і, судячи з усього, наша атмосфера поки в безпеці завдяки геомагнітному полю.

Ефтихія Зеста — співробітниця лабораторії геокосмічної фізики НАСА центру космічних польотів ім. Годдарда зазначає:

"Без магнітного поля наша атмосфера дуже відрізнялася б від існуючої, а життя, у звичному для нас розумінні, не було б."

Розуміння фізичних властивостей магнітосфери — це ключова проблема, її рішення дозволить науковцям прогнозувати космічну погоду, яка впливає на роботу технічних систем на Землі, і в разі погіршення може порушити роботу супутникової навігації, комунікаційних мереж та мереж електропостачання.

Справа в тому, що магнітне поле Землі не є непроникним. Сонячний вітер періодично взаємодіє ним, змушуючи його змінювати свою структуру.

У процесі такої взаємодії в захисному шарі можуть утворюватися розриви силових ліній, дозволяючи енергії проникати в нашу атмосферу.

Ці розриви утворюються і зникають регулярно, по багато разів на день або навіть на годину.

Більшість з них невеликі й швидко зникають, але деякі можуть бути величезними і стійкими.

При подібній взаємодії сонячного магнітного поля із земним, починається феєрверк із заряджених частинок.

Магнітосфера Землі поглинає енергію сонячного вітру а потім, подібно до вибуху, з величезною швидкістю вивільняє її, викликаючи геомагнітні бурі і комплекси таких геомагнітних штормів.

Як це відбувається? Магнітні силові лінії зближуються і перебудовуються, вивільняючи магнітну енергію і розганяючи заряджені частинки до високих швидкостей.

Подібне явище називають магнітним перез'єднанням або перезамиканням магнітних ліній і вчені продовжують досліджувати причини, через які воно володіє настільки потужною енергією.

Місія НАСА Magnitospheric Multiscale або MMS запущена в березні 2015 року для того, щоб уперше спостерігати за магнітним перез'єднанням з точки зору фізики даного явища.

Озброєні детекторами заряджених частинок і магнітними сенсорами 4 апарати MMS угруповано були спрямовані до зовнішньої сторони магнітосфери Землі, до областей де відбувається магнітне перез'єднання.

На даний час всі 4 апарату ММS продовжують свої дослідження на кордоні магнітосфери.

Додатково до MMS, NASA і суміжні агентства ведуть спостереження в рамках інших місій, таких як THEMIS, Cluster і Geotail, сприяючи отриманню даних, вкрай необхідних для вивчення геомагнітного поля.

Вся наукова інформація, отримана в ході місій дозволить не тільки краще зрозуміти фундаментальні основи фізичних явищ космосу, але також дасть можливість передбачати космічну погоду з більш високою точністю.

Більше про наукову діяльність у навколоземному просторі ви зможете дізнатися на science.nasa.gov