Готовий переклад NASA Finds Ancient Organic Material, Mysterious Methane on Mars / На Марсі знайдено давні органічні молекули та метан: На Марсі знайдено давні органічні молекули та метан

Марсохід NASA Curiosity знайшов в скелях на Марсі нові докази того, що Червона планета могла бути прихистком древнього життя, а в атмосфері Марса нові докази, що свідчать про можливе теперішнє мікробіологічне життя на планеті!
Звісно, це не обов'язково свідчення "життя", але ці знахідки є хорошим знаком та підгрунтям для майбутніх місій, які вивчатимуть планету на поверхні та зсередини.

Нові відкриття були анонсовані у журналі Science від 8 червня: "жорсткі" органічні молекули в осадових породах поблизу поверхні, віком три мілярди років а також сезонні коливання рівнів метану в "атмосфері"

Органічні молекули складаються з карбону і гідрогену і, також, модуть включати оксиген, нітроген та інші елементи. Не зважаючт на те що вони зазвичай асоціюються з життям, органічні молекули також можуть бути утворені не-біологічними процесами тобто вони не обов'язково вказуть на наявність життя.

"Цими новими знахідками Марс каже нам залигатися на вибраному курсі і продовжувати пошуки доказів життя", каже Thomas Zurbuchen, керівник Директорату Наукових місій в штаб-квартирі НАСА у Вашингтоні. "Я впевнений що наші наступні і заплановані місії зроблять ще більш вражаючі відкриття на Червоній Планеті"

Інформація про діяльність NASA на Марсі доступна в Інтернеті за адресою: https://www.nasa.gov/mars

Перекладачі: StreetAstronomy, sergiy_fakas, DonDrakon

Неперекладені фрагменти будуть пропущені.