Alpha Centauri — переклади без субтитрів / Alpha Centauri — переклади без субтитрів: Магнітосфера Землі (з російської)

Оригінал англійською Переклад українською

Магнитосфера – это огромный магнитный пузырь, который окутывает нашу планету защищая ее от губительного воздействия Солнца.
Он отражает большую часть солнечного вещества летящего в нашу сторону со скоростью более 1.5 миллиона км/ч.

Магнітосфера — це велитенська мильна бульбашка, яка оминає нашу планету та захищає її від згубного впливу Сонця.
Вона вібиває більшу частину сонячної речовини, що летить у нашу сторону зі швидкістю понад 1.5 мільйонів кілометрів на годину.

thealphacentauri 2.05.18 в 17:29

Магнітосфера — це велетенська мильна бульбашка, яка огортає нашу планету та захищає її від згубного впливу Сонця.
Вона відбиває більшу частину сонячної речовини, що летить у нашу сторону зі швидкістю понад 1.5 мільйона кілометрів на годину.

LoveManUtd 3.05.18 в 9:46

+1

Без магнитосферы, непрерывное воздействие солнечных частиц может лишить Землю защитного слоя, оберегающего нас от ультрафиолетового излучения.

Без магнітосфери, безперервний вплив сонячних частинок може позбавити Землю захисного шару, що захищає нас від ультрафіолетового випромінювання.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:32

Очевидно, что без магнитного поля наша планета никогда не стала бы обитаемой.

Очевидно, що без магнітного поля наша планета ніколи не стала б населеною.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:34

Сравним Землю с Марсом - планетой, которая лишилась своей магнитосферы около 4.2 миллиардов лет назад. Предполагается, что солнечный ветер унес большую часть Марсианской атмосферы после того как у красной планеты исчезло магнитное поле.

Порівняємо Землю з Марсом — планетою, яка позбулася своєї магнітосфери близько 4.2 мільярдів років тому. Передбачається, що сонячний вітер забрав більшу частину Марсіанської атмосфери після того, як у червоної планети зникло магнітне поле.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:34

В итоге, как мы можем наблюдать с помощью спутников и марсоходов NASA, Марс превратился в безжизненную пустыню.

У підсумку, як ми можемо спостерігати за допомогою супутників і марсоходів NASA, — Марс перетворився на пустелю без життя.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:36

Земле повезло больше и, судя по всему, наша атмосфера пока в безопасности благодаря геомагнитному полю.

Землі пощастило більше і, судячи з усього, наша атмосфера поки в безпеці завдяки геомагнітному полю.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:37

Эфтихия Зеста - сотрудник лаборатории геокосмической физики НАСА центра космических полетов им. Годдарда отмечает:

Ефтихія Зеста — співробітниця лабораторії геокосмічної фізики НАСА центру космічних польотів ім. Годдарда зазначає:

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:39

Без магнитного поля, наша атмосфера сильно отличалась бы от существующей, а жизнь бы в привычном для нас понимании отсутствовала.

"Без магнітного поля наша атмосфера дуже відрізнялася б від існуючої, а життя, у звичному для нас розумінні, не було б."

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:40

Понимание физических свойств магнитосферы это ключевая проблема, ее решение позволит ученым предсказывать космическую погоду, которая влияет на работу технических систем на Земле и в случае ухудшения может нарушать работу спутниковой навигации, коммуникационных сетей и cетей электроснабжения.

Розуміння фізичних властивостей магнітосфери — це ключова проблема, її рішення дозволить науковцям прогнозувати космічну погоду, яка впливає на роботу технічних систем на Землі, і в разі погіршення може порушити роботу супутникової навігації, комунікаційних мереж та мереж електропостачання.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:45

Дело в том, что магнитное поле Земли проницаемо. Солнечный ветер периодически взаимодействует ним, заставляя изменять свою структуру.

Справа в тому, що магнітне поле Землі не є непроникним. Сонячний вітер періодично взаємодіє ним, змушуючи його змінювати свою структуру.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:50

В процессе такого взаимодействия в защитном слое могут образовываться разрывы силовых линий, позволяя энергии проникать в нашу атмосферу.

У процесі такої взаємодії в захисному шарі можуть утворюватися розриви силових ліній, дозволяючи енергії проникати в нашу атмосферу.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:51

Разрывы образуются и исчезают регулярно, по многу раз в день или даже в час.

Ці розриви утворюються і зникають регулярно, по багато разів на день або навіть на годину.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:50

Большинство из них небольшие и быстро исчезают, но некоторые могут быть огромными и устойчивыми.

Більшість з них невеликі й швидко зникають, але деякі можуть бути величезними і стійкими.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:52

При подобном взаимодействии Солнечного магнитного поля с Земным, начинается фейерверк из заряженных частиц.

При подібній взаємодії сонячного магнітного поля із земним, починається феєрверк із заряджених частинок.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:52

Магнитосфера Земли поглощает энергию солнечного ветра а затем, подобно взрыву, с огромной скоростью высвобождает ее, вызывая геомагнитные бури и суббури.

Магнітосфера Землі поглинає енергію сонячного вітру а потім, подібно до вибуху, з величезною швидкістю вивільняє її, викликаючи геомагнітні бурі і комплекси таких геомагнітних штормів.

StreetAstronomy 2.05.18 в 17:59

Как это происходит? Магнитные силовые линии сближаются и перестраиваются, высвобождая магнитную энергию и разгоняя заряженные частицы до высоких скоростей.

Як це відбувається? Магнітні силові лінії зближуються і перебудовуються, вивільняючи магнітну енергію і розганяючи заряджені частинки до високих швидкостей.

StreetAstronomy 2.05.18 в 18:00

Подобное явление называют магнитным пересоединением или перезамыканием магнитных линий и ученые продолжают исследовать причины по которым оно обладает столь мощной энергией.

Подібне явище називають магнітним перез'єднанням або перезамиканням магнітних ліній і вчені продовжують досліджувати причини, через які воно володіє настільки потужною енергією.

StreetAstronomy 2.05.18 в 18:01

Миссия НАСА Magnitospheric Multiscale или MMS запущена в марте 2015 для того чтобы впервые наблюдать за магнитным пересоединением с точки зрения физики данного явления.

Місія НАСА Magnitospheric Multiscale або MMS запущена в березні 2015 року для того, щоб уперше спостерігати за магнітним перез'єднанням з точки зору фізики даного явища.

StreetAstronomy 2.05.18 в 18:03

Вооруженные детекторами заряженных частиц и магнитными сенсорами 4 аппарата MMS в тесной группировке были направлены к внешней стороне магнитосферы Земли, к областям где происходит магнитное пересоединение.

Озброєні детекторами заряджених частинок і магнітними сенсорами 4 апарати MMS угруповано були спрямовані до зовнішньої сторони магнітосфери Землі, до областей де відбувається магнітне перез'єднання.

StreetAstronomy 2.05.18 в 18:04

На данный момент все 4 аппарата ММS продолжают свои исследования на границе магнитосферы..

На даний час всі 4 апарату ММS продовжують свої дослідження на кордоні магнітосфери.

StreetAstronomy 2.05.18 в 18:05

В дополнении к MMS, NASA и смежные агентства ведут наблюдения в рамках других миссий, таких как THEMIS, Cluster и Geotail, способствуя получению данных, крайне необходимых для изучения геомагнитного поля.

Додатково до MMS, NASA і суміжні агентства ведуть спостереження в рамках інших місій, таких як THEMIS, Cluster і Geotail, сприяючи отриманню даних, вкрай необхідних для вивчення геомагнітного поля.

StreetAstronomy 2.05.18 в 18:05

Вся научная информация, полученная в ходе миссий позволит не только лучше понять фундаментальные основы физических явлений космоса, но также даст возможность предсказывать космическую погоду с более высокой точностью.

Вся наукова інформація, отримана в ході місій дозволить не тільки краще зрозуміти фундаментальні основи фізичних явищ космосу, але також дасть можливість передбачати космічну погоду з більш високою точністю.

StreetAstronomy 2.05.18 в 18:06