Увага! Автор проекту має невелике прохання про допомогу.
Якщо маєте можливість, перейдіть, будь ласка, за цим посиланням!

Готовий переклад Cassini mission to Saturn: the Grand Finale / Місія Кассіні: на порозі великого фіналу.: Великий фінал

Після майже двадцяти років у космосі, місія Кассіні завершиться 15 вересня 2017 року о 15:07 за київським часом. Ось як це буде відбуватися:

В кінці 2016 року Кассіні належить виконати декілька завершальних маневрів. Протягом заключних місяців зонд підніметься на орбіту, що проходитиме над планетою та внутрішнім краєм кілець Сатурну.

Починаючи з 30 листопада 2016 року Кассіні буде рухатись по орбіті над північним полюсом Сатурну, а потім почне перехід на орбіту, що проходить за зовнішнім краєм головних кілець планети - орбіта F-кільця. На цій орбіті КА Cassini виконає близько 20 обертів навколо планети. Далі з 22 квітня 2017 року перебуваючи на одній з цих орбіт, «Кассіні» підійде до центру вузького кільця F, з якого можна буде розглянути незвичайну і ще не досліджену область простору між планетою та її кільцями. Очікується, що космічний апарат здійснить в цілому 22 таких прольоти крізь ці щілини.
Останній етап місії «Кассіні» , що отримав назву Grand Finale - КА "Кассіні" зануриться в атмосферу Сатурна, передаючи при цьому дані про хімічний склад планети, до тих пір поки сигнал не буде втрачений. Тертя про атмосферу планети призведе до того, що незабаром після початку занурення космічний апарат згорить, подібно мететору.

Коли Кассіні порине у Сатурн під час «Ґранд-фіналу», він збере настільки неймовірну і цінну інформацію, яку не могли собі уявити навіть ті, хто планував цю місію:

Космічний апарат зробить детальні карти гравітаційних і магнітних полів Сатурна, загляне всередину, під шари атмосфери, і, можливо, допоможе розгадати секрет — як швидко вони обертаються.

Це значно покращить наші знання про те, скільки матеріалу в кільцях, і допоможе нам зрозуміти їхнє походження.

Детектори часток Кассіні візьмуть зразок крижинок, які скеровані із кілець до атмосфери Сатурна його магнітним полем.

Ну і звичано Кассіні зробить фотографії Сатурну, його атмосфери, на різних рівнях під час входження, та кілець в умовах безпосередньої близькості до них.

Ще жодна з місій не досліджувала цей унікальний регіон планети так зблизька. Те що ми дізнаємося, допоможе нам краще зрозуміти, як планети-гіганти, та й цілі класи планет скрізь у Всесвіті — формуються і розвиваються. І в кінці своєї останньої орбіти, коли Кассіні потрапить в атмосферу Сатурна, він завершить свою двадцятирічну місію, гарантуючи, що біологічно цікаві світи Енцелад і Титан не будуть випадково забруднені стійкими земними бактеріями, котрі могли б вижити під час подорожі. Нас чекає хвилююче, авантюрне і романтичне завершення цієї захопливої історії відкриттів.

Перекладачі: darkonus, StreetAstronomy, nkbss