Увага! Автор проекту має невелике прохання про допомогу.
Якщо маєте можливість, перейдіть, будь ласка, за цим посиланням!

Cassini mission to Saturn: the Grand Finale / Місія Кассіні: на порозі великого фіналу.: Великий фінал

Оригінал англійською Переклад українською

After almost 20 years in space, the Cassini mission will end on September 15, 2017 at 5:07 a.m. PDT (8:07 a.m. EDT). Here's how it will happen:

Після майже двадцяти років у космосі, місія Кассіні завершиться 15 вересня 2017 року о 15:07 за київським часом. Ось як це буде відбуватися:

darkonus 18.09.16 в 17:20

+2

In late 2016, the Cassini spacecraft will begin a completely new type of mission at Saturn. During its final months, the intrepid spacecraft's orbit will carry it high above the planet's north pole and then send it plunging between the planet and the innermost edge of its dazzling rings.

В кінці 2016 року Кассіні належить виконати декілька завершальних маневрів. Протягом заключних місяців зонд підніметься на орбіту, що проходитиме над планетою та внутрішнім краєм кілець Сатурну.

StreetAstronomy 18.09.16 в 17:19

+3

Beginning on Nov. 30, 2016, Cassini will repeatedly climb high above Saturn's north pole, then plunge to a point just outside the narrow F ring (the edge of the main rings), completing 20 such orbits. Then, on April 22, 2017, Cassini will leap over the rings to begin its final series of daring dives between the planet and the inner edge of the rings. This is the Cassini "Grand Finale." After 22 of these orbits, each taking six days to complete, the spacecraft, will plunge into the upper atmosphere of the gas giant planet, where it will burn up like a meteor, ending the epic mission to the Saturn system.

Починаючи з 30 листопада 2016 року Кассіні буде рухатись по орбіті над північним полюсом Сатурну, а потім почне перехід на орбіту, що проходить за зовнішнім краєм головних кілець планети - орбіта F-кільця. На цій орбіті КА Cassini виконає близько 20 обертів навколо планети. Далі з 22 квітня 2017 року перебуваючи на одній з цих орбіт, «Кассіні» підійде до центру вузького кільця F, з якого можна буде розглянути незвичайну і ще не досліджену область простору між планетою та її кільцями. Очікується, що космічний апарат здійснить в цілому 22 таких прольоти крізь ці щілини.
Останній етап місії «Кассіні» , що отримав назву Grand Finale - КА "Кассіні" зануриться в атмосферу Сатурна, передаючи при цьому дані про хімічний склад планети, до тих пір поки сигнал не буде втрачений. Тертя про атмосферу планети призведе до того, що незабаром після початку занурення космічний апарат згорить, подібно мететору.

StreetAstronomy 18.09.16 в 17:39

+5

As it plunges past Saturn during the Grand Finale, Cassini will collect some incredibly rich and valuable information that the mission’s original planners might never have imagined:

Коли Кассіні порине у Сатурн під час «Ґранд-фіналу», він збере настільки неймовірну і цінну інформацію, яку не могли собі уявити навіть ті, хто планував цю місію:

nkbss 18.09.16 в 20:10

The spacecraft will make detailed maps of Saturn’s gravity and magnetic fields, revealing how the planet is arranged on the inside, and possibly helping to solve the irksome mystery of just how fast the interior is rotating.

Космічний апарат зробить детальні карти гравітаційних і магнітних полів Сатурна, загляне всередину, під шари атмосфери, і, можливо, допоможе розгадати секрет — як швидко вони обертаються.

darkonus 18.09.16 в 18:24

It will vastly improve our knowledge of how much material is in the rings, bringing us closer to understanding their origins.

Це значно покращить наші знання про те, скільки матеріалу в кільцях, і допоможе нам зрозуміти їхнє походження.

darkonus 18.09.16 в 18:26

Cassini’s particle detectors will sample icy ring particles being funneled into the atmosphere by Saturn’s magnetic field.

Детектори часток Кассіні візьмуть зразок крижинок, які скеровані із кілець до атмосфери Сатурна його магнітним полем.

darkonus 18.09.16 в 18:34

Its cameras will take amazing, ultra-close images of Saturn’s rings and clouds.

Ну і звичано Кассіні зробить фотографії Сатурну, його атмосфери, на різних рівнях під час входження, та кілець в умовах безпосередньої близькості до них.

StreetAstronomy 18.09.16 в 17:51

+2

No other mission has ever explored this unique region so close to the planet. What we learn from these activities will help to improve our understanding of how giant planets – and families of planets everywhere – form and evolve. And at the end of its final orbit, as it falls into Saturn’s atmosphere, Cassini completes its 20-year mission by ensuring the biologically interesting worlds Enceladus and Titan could never be contaminated by hardy microbes that might have stowed away and survived the journey intact. It’s inspiring, adventurous and romantic – a fitting end to this thrilling story of discovery.

Ще жодна з місій не досліджувала цей унікальний регіон планети так зблизька. Те що ми дізнаємося, допоможе нам краще зрозуміти, як планети-гіганти, та й цілі класи планет скрізь у Всесвіті — формуються і розвиваються. І в кінці своєї останньої орбіти, коли Кассіні потрапить в атмосферу Сатурна, він завершить свою двадцятирічну місію, гарантуючи, що біологічно цікаві світи Енцелад і Титан не будуть випадково забруднені стійкими земними бактеріями, котрі могли б вижити під час подорожі. Нас чекає хвилююче, авантюрне і романтичне завершення цієї захопливої історії відкриттів.

darkonus 18.09.16 в 19:14